Po prostu Dexi

Hej, będę tu pisać pod pseudonimem Dexi Samton. Jestem nastolatką, która zaraz kończy 18 lat i wchodzi w dorosłe życie . Bzdura... jestem dzieckiem i myślę, że będę sie tak czuć jeszcze bardzo długo.

Hej! Dexi wraca na salony!

dexisamton

Witam, witam!

Ahhhhh co to były za wspaniałe 2 tygodnie!!! Najlepsze wakacje, z najlepszą przyjaciółką! Wiele przygód, atrakcji, zwiedzania, nowych znajomości itd.

10h w samochodzie to koszmar, nawet kiedy siedzi się na miejscu pasażera, taka sama  była droga powrotna, ale do domu wracałam pociągiem.

Pierwszego dnia zaraz po wypakowaniu bagażu poleciałam z przyjaciółką zwiedzać miasto! Po obejściu go wzdłuż i wszerz stwierdziłyśmy, że pora na plaże! Chodziłyśmy brzegiem planując całe 2 świetne tygodnie.

Kiedy pogoda nam dopisywała to po śniadaniu ruszałyśmy na plaże. Woda była ciepła, a fale spore. Nie obyło się oczywiście bez gry w karty na kocu oraz szukania przystojniaków!

Wieczory spędzałyśmy na mieście, już drugiego dnia spotkałam mojego znajomego ze szkoły podstawowej! Musieliśmy oczywiście pogadać, pośmiać się i powspominać stare czasy.

Nieraz wychodziłyśmy do klubu, w którym muzyka była dopasowana właśnie do nas! Poznaliśmy kilku znajomych na spotted i spędzaliśmy czas w swoim towarzystwie.

Kiedy nadarzała się okazja robiłam sobie zdjęcia z przyjaciółką(mam zamiar je później wywołać i dopiąć do pozostałych na mojej ścianie) Oprócz tego robiłam także zdjęcia zachodzącego i wschodzącego słońca i wspaniałego widoku z latarnii morskiej!

Kończąc, mogę powiedzieć tylko, że mam nadzieję na więcej takich wyjazdów w tak dobrym towarzystwie.

Najlepsze wspomnienia tworzą nasi najbliżsi :3

Do następnego~Dexi

20563071_877301762416986_1233498271_n20536172_877301759083653_355181948_o20542859_877301769083652_1370761204_o